Toribash
Original Post
+I can't connect a server.Why ?
Hello ! For start I'm french
I debute this game yesterday and I played a lot on servers.But now I can't connect many servers (Waiting...Not connected)for any raison.What's the problem ? I'm banned ?
Well no, your not banned, but when you belt up, you cant connect to beginner servers anymore.
For beginner servers, you have to be whitebelt, if you have played a lot then you wont be able to join them anymore.

Try semi pro servers or intermediate servers.

Vox sucks
[10:14]<siku> magnificent sparkling vampire
[10:14]<siku> i love you edward

Official minibash tester. Please email [email protected] if you have found a bug!


PoMello, je suis Français:

en fait si tu as remarqué la ceinture que tu as (en haut a droite), si elle est superieure a White belt ou Yellow belt, tu ne pourras plus jouer dans les serveurs Beginner
Il te faudra entrer dans les serveurs a niveau plus élevés comme Intermediate::[N'importe] ou SemiPro::[N'importe]


Aussi pour bien débuter, rejoins la communauté française de Toribash: Fr_Death
Last edited by sny; Oct 18, 2009 at 09:25 PM.
hampa has sent you 300000 toricredits.
Salut, t'as de la chance que je sois passé par là ;)
Voici la liste des serveurs :

Beginner : Ceinture Blanche à Ceinture Jaune
Intermediate : Ceinture Blanche à Ceinture Verte
SemiPro : Ceinture Blanche à Ceinture Marron
BlackBelt : Ceinture Noire et plus
Elite - Plus de 3ème Dan, excepté le serveur wushu8 qui est 5ème Dan et plus.

Consulte le site ToriSupport, tu auras quelques infos utiles ;)
Gone
Merci tout le monde ;) Je ne savais pas qu'il fallait changer de serveur des que l'on a changé de ceinture Merci sny je visiterai ton lien.
Originally Posted by BUSTNCLIPS View Post
It just says error: couldnt connect to server.

what are we supposed to do just to play multiplayer?!

Make sure your belt matches the room's requirements and that the room isnt full.

If everything is good then try to join again.

Vox sucks
[10:14]<siku> magnificent sparkling vampire
[10:14]<siku> i love you edward

Official minibash tester. Please email [email protected] if you have found a bug!


mine sais the same thing "could not connect to server" i am new and have no clue what to do so pleeeeeeeeeeeeeeeeez help